Specialiąja pedagoge gimnazijoje dirba
Ineta Gilvonauskaitė
Specialioji pedagogė
208 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kotaktinės valandos |
Pietūs |
|
Pirmadienis |
11.00–13.00 | 12.30–13.00 | |
Antradienis |
8.00–8.50 9.50–14.00 |
12.30–13.00 | |
Trečiadienis |
10.00–15.00 | 12.30–13.00 | |
Ketvirtadienis |
8.00–14.00 | 12.30–13.00 | |
Penktadienis |
Kontaktai
El. paštas Rašyti
Veiklos uždavinys – rūpintis mokinių, turinčių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, sunkumų korekcija bei sėkminga integracija mokykloje.
Specialisto funkcijos:
- teikia tikslinę pagalbą pamokų metu organizuodamas specialiąsias pratybas specialiųjų ugdymo(si) poreikių turintiems mokiniams, kurių metu padeda įsisavinti ugdymo(si) turinį bei lavina jų sutrikusias funkcija;
- bendradarbiavimas su mokytojais, specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais bei kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese;
- dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- mokinių ir mokytojų informacinė – šviečiamoji veikla įtraukiojo ugdymo tema
Įtraukusis ugdymas:
- Siekiant užtikrinti visaapimantį ir lygiavertį kokybišką švietimą bei skatinti visa gyvenimą trunkantį mokymąsi, įtraukimas ir teisingumas yra suprantami kaip kokybiško ugdymo pagrindas.
- Kiekvienas besimokantysis yra vienodai svarbus. Į mokinių mokymosi poreikių įvairovę reiktų žvelgti ne kaip į trūkumą, kurį reikia pašalinti, bet kaip į mokymosi praturtinimo ir demokratizavimo galimybę.
- Visapusiškas švietimas taikomas mokymosi turiniui ir rezultatams, jis kuria interaktyvią, į besimokantįjį orientuotą mokymo ir mokymosi aplinką.
- Siekiama mokymą pakeisti mokymusi. Svarbu suteikti galimybes kiekvienam besimokančiajam pasirinkti, aktyviai dalyvauti ugdymo procese ir bendradarbiauti.
- Pedagogika turi orientuotis į problemas, dalykų sąveiką, formalaus ir neformalaus ugdymo sujungimą.
Pamokų laikas