Gimnazijos mokytojai domisi apie personalizuotą mokymą(si)

  • Paskelbė : Darius
  • Paskelbta: 2025-02-19
  • Kategorija: Aktualijos

Gimnazijos mokytojai domisi apie personalizuotą mokymą(si)

 

Mokytojų tarybos posėdyje, aptarus 1-o pusmečio  rezultatus, padiskutavus apie mokymosi situacijos galimus pokyčius, išklausius psichologių Neringos Gerdauskytės, Rūtos Lukošienės apibendrintų I–II klasių mikroklimato tyrimo išvadų ir rekomendacijų,  direktorė Rasa Mašurinienė paskatino kiekvieną individualiai pagalvoti, ką turėtume padaryti, kad personalizuotas mokymas(is) gimnazijoje būtų sėkmingas?

Direktorė pedagogams skaitė pranešimą apie personalizuotą mokymą(si): akcentuota – ,,personalizuotas ugdymas – tai mokymosi modelis, kuris grindžiamas individualiais besimokančio poreikiais, pomėgiais bei asmeninėmis savybėmis,  mokymosi dėmesiu tampa ugdytinio asmeniniai tikslai, pomėgiai, kuriais remiantis siekiama užsibrėžtų jo paties  mokymosi tikslų, padedančių siekti ugdymo programose numatytų rezultatų“.

Gimnazijos mokytojai dirbo mišriose grupėse ir paruošė pristatymą  PERSONALIZUOTAS MOKYMASIS, pateikta atsakymų į klausimus: ką laikome stiprybe? ką reikėtų mums, mokytojams, tobulinti, įgalinant personalizuotą mokymąsi gimnazijoje? kokias gimnazijoje matome galimybes, įgalinant personalizuotą mokymąsi? kas gali sutrukdyti geriems ketinimams ir norams padėti mokiniams siekti pažangos?

,,Vaivorykštės“ pedagogai, norėdami padėti mokiniams siekti pažangos, ieškos galimybių, kaip rasti pusiausvyrą tarp mokymosi klasėje (grupėje) ir personalizuoto (suasmeninto) mokymosi, tarp mokymosi kartu ir mokymosi vienam, akademinių pasiekimų ir asmens brandos.

 

Zofija Vaitkuvienė

Nuotraukos gimnazijos direktoriaus pavaduotojos

Nijolės Balčikonytės

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas