Bandymai būti mokytojais

Bandymai būti mokytojais

Gegužės 22-30 dienomis Liepa Šideikytė (IIIf kl.) ir Mikas Grikšas (IIIc kl.) „tapo“ I ir II klasų gimnazistų pilietinio ugdymo ir istorijos mokytojais. Jie pasiruošė ir pravedė pamokas apie „Vilko vaikus“, tragišką jų likimą. Darbas buvo organizuotas grupėse, mokiniai turėjo pildyti „Minčių žemėlapius“, apibūdinti „Vilko vaikų“ emocijas, pamokos pabaigoje reflektuoti, kaip sekėsi, atlikdami kahoot testuką.

Paklausta, ar patiko pabūti mokytoja, Liepa atsakė: „Mokytojo profesija be galo atsakingas ir daug kantrybės reikalaujantis darbas. Buvo labai įdomu pabūti mokytoju. Ši patirtis padėjo suvokti, kiek daug pastangų ir atsidavimo reikalauja mokymo procesas. Dabar dar labiau gerbiu ir vertinu šios profesijos atstovus. Visgi, jei reikėtų rinktis pedagogikos sritį, aš dar labai gerai pagalvočiau“.

Mikas mokytojo profesiją įvertino sakydamas: „Išbandyti mokytojo profesiją buvo įdomu, pamatęs ,namų darbus, kuriuos atlieka pedagogai, ruošdamiesi pamokoms, pajutau dar daugiau pagarbos mokytojams, kadangi paruošti įdomią ir įtaigią informaciją tikrai nelengva... Ruošimasis  ugdymui, šiek tiek pakeitė mano nuomonę apie pedagogo profesiją, kategoriškas ,,ne“ į klausimą, svarstytum apie mokytojo profesiją,  pavirto į atskymą manau, kad verta pasidomėti plačiau.

Pasiruošti pamokoms gimnazistams padėjo istorijos mokytoja Ingrida Jančauskienė, pamokas stebėjo istorijos mokytoja Vida Mockuvienė. Liepa ir Mikas pastebėjo, kad pirmosios pamokos buvo sunkios, bet kuo toliau, tuo sekėsi geriau, mokiniai įgavo naujų patirčių ir kompetencijų. Tikimės, kad kitais mokslo metais vėl atsiras norinčių „pasimatuoti“ pedagogo profesiją.

Istorijos mokytoja Ingrida Jančauskienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas